irishoutepen.reismee.nl

Klaar voor de start!

Over een week is het dan zo ver, dan vertrek ik voor mijn reisdoor Zuid-Amerika. Zoals ik geleerd heb over het stijgen in hoogte (op een berg oid), zo pas ik ook toe met het afdalen richting Zuid-Amerika. Zaterdag vertrek ik vanuit Amsterdam naar Brabant, vanwaar ik woensdagochtend door papa, mama en Ruben naar Brussel wordt gebracht, vervolgens vlieg iknaar Madrid en uiteindelijk door naar Ecuador. Kortom een rustige opbouw, zodat ik de tijd heb om te acclimatiseren :-)

De spanning over het avontuur dat ik inga, begintlangzaam een climax te bereiken. Eerst heb ik een aantal weken (nou ja beter gezegd maanden) toegeleefd naar het boeken van mijn ticket en vervolgens naar mijn laatste werkdag van 2011. Nu is dit allemaal nog niet zo spannend en redelijk abstract. De echte spanning als 'Shit, waar ga ik aan beginnen?Waarom wilde ik dit ook alweer zo graag? Kan ik mijn familie en vrienden wel zo lang missen?' en meer van dat soort gedachten zullen komende week steeds vaker door mijn hoofd schieten. Maar nog altijd overheerst de zin in het zien van iets anders van de wereld, het struinen door onbekende natuur en het snuiven van een andere cultuur. Als ik erover praat of eraan denk voel ik een glimlach over mijn gezicht trekken. Zuid-Amerika here I come! Of beter: America del sur, aqui vengo! (verbeter me als ik dit verkeerd heb gezegd, met mijn Basico Uno Spaans, denk ik dat dit het is....)

Via deze site zal ik jullie af en toe op de hoogte houden van mijn belevenissen. Ik beloof geen wekelijkse update, maar ik streef naar in ieder geval een keer per maand een nieuw verhaal. Voor nu muchos besos en iedereen alvast een fijne zomer!

Reacties

Reacties

Katinka

Hey lieve Iris, maak je niet teveel zorgen over al die gedachten... geniet maar van die gedachten die jou een glimlach bezorgen! Keep smiling :-)!!!

saskia

Lieve Iris, Ik wil je heel veel succes, plezier en vooral een mooie ervaring toewensen. Geniet van alles wat er gebeuren gaat! Ben benieuwd naar je verhalen.

Veel liefs van Saskia

Annerieke

Heel veel plezier Iris (en weet dat wij allemaal vreselijk jaloers op je zijn)!

Anke

Lieve Iris,
Niet te veel nadenken, maar gewoon voor het avontuur gaan. Het wordt super!
x Anke

Ilja

Hey Iris,
Jij bent stoerder dan ik! ;). Zet 'm op!
Liefs, Ilja

Diana

Hey Iris,
Heel veel plezier tijdens je grote avontuur!
Op naar de ervaring van je leven. Ik kan niet wachten tot ik al je spannende verhalen lees. Geniet er van!
Groetjes vanuit Monroe, Oregon, USA!

xx Diana (en Mark)

Jessica

Geniet ervan!! Het is een top ervaring! Maak er wat moois van!

Jan Willem en Margaret

Hey Iris,
Ook via deze weg willen we je veel plezier en succes wensen. We gaan je volgen vanaf hier.
Veel liefs, JW en Margaret

Ruben

Hey zusje,
Ik hoorde van papa en mama dat je veilig was aangekomen in Quito en alweer in je hostel aan het chillen was. Bedankt nog dat je een extra vroeg vlucht nam, zodat we midden in de nacht moesten vertrekken ;).
Veel plezier

Lizette

Geen nieuws is goed nieuws, maar ben toch wel benieuwd. "Ik herhaal" benieuwd naar je eerste bevindingen. Veel regen, of nog niet ;)

Enjoy verder lieviris!

Anne

Hey Iris!

Ook ik kijk vol spanning elke dag even op je site of er al een update op staat, maar helaas :). Maarja, als dat betekent dat je lekker aan het genieten bent van alle mooie, bijzondere, gave dingen die op je pad komen, en dus geen tijd hebt om een verhaal te schrijven voor alle thuisblijvers, is het eigenlijk alleen maar goed dat er nog niets op de site staat! Enjoy!!

xx Anne

Ellen

Net terug uit Indonesie, jij nu lekker op pad met Aiz! Heeel veel plezier en geniet ervan!!!

Kus

Evert

Hoi Iris, ben jaloers - klinkt ape-relaxed. Nog even over dat Spaans (sorry - leraarsyndroom): ik kom! is in het spaans voy! maak niet uit - ze verstaan je vast wel. Suerte! E

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!